דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייחוד באמצעות שירות! 

מאת    [ 22/04/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1641 פעמים ]

פעמים רבות אנו חושבים איך לייחד את המוצר שלנו, איך לבדל את עצמנו משאר המתחרים.לייצר מוצר אחר? חדש? עם תועלות שונות? מוצר שעוד טרם ראו כמותו?לארוז את המוצר בדרך שונה כך שיבלוט על המדף ויהיה נגיש ללקוחות...

ואולי לצאת בקמפיין רחב היקף שיביא לחשיפה משמעותית למוצר. לפעמים אנו מעניקים מבצע מיוחד ללקוחות שלנו – כדי שיהיה כדאי.

סיבוב קצר ברשתות יראה לנו כי התחרות בין המוצרים השונים היא יומיומית, קשה ומחריפה מדי יום. החשיבה על איך למכור יותר ממה שכבר קיים מעסיקה מדי יום את החברות המסחריות.

לכן לעיתים, קיימת אפשרות נוספת לבדל את עצמנו באמצעות שירות. לפעמים המוצר( – מה לעשות) סטנדרטי, לפעמים המותג מוכר וידוע ולפעמים אין הרבה מה לעשות בנוגע למחיר...

לפעמים מה שדרוש  הוא שירות אחר – שיעשה את ההבדל. שירות טוב, שירות אחר, שירות ייחודי - זה משהו שלא תמיד קיים אצל כולם.

תארו לעצמכם שאתם גרים בעיר שיש בה עשרות גני ילדים, גנים לגילאי 1-3 לילדים טרום גני עירייה.

כל גן רוצה להיות יחיד ומיוחד. כל הגנים מציינים כי להם יש את הצוות המקצועי ביותר, להם הגן היפה ביותר, הנקי ביותר, עם התכנים החינוכיים ביותר ועוד. והרי כל זה כל כך חשוב לנו כהורים.

 

היש גן שמייחד את עצמו בשירות נוסף אחר? שירות שאינו מוצע ביתר הגנים? ואולי – הוא הוא שיעשה את ההבדל?

נניח למשל שאחד מהגנים יחזיק בכל התארים שמנינו ובנוסף, יחרוט על דגלו "גן שמעודד גמילה מחיתולים".

וואלה?!?!?! שווה בדיקה.

גן ששם לו למטרה לגמול את ילדי הגן עד גיל שנתיים כחלק מהשירותים אותם הוא מעניק, מתוך הנחה כי הגמילה תלויה במחנכים ולא במחונכים (דהיינו בילדים) .

אותו גן נסמך על שיטות גמילה מסוימות ותומך בתהליך מתוך ידיעה שגמילה מאוחרת (כנהוג היום) עלולה ליצור הפרעות גמילה שיתמשכו לגילאים מאוחרים יותר.

שירותי בריאות כללית יצאה בקמפיין גדול של שירות רפואי  ONLINE  בו ניתן להעזר בכל שעות היום, באופן זמין ונגיש. היא הבינה  ששירות לפעמים זה הכל. שירות הוא שעושה את ההבדל ובזכותו לקוחות רבים יחליטו לממש את החלטת הקנייה (או במקרה שלהם להיות חברים בשירות בריאות כללית).

לפעמים יצירת קונספט עשויה להיות פשוטה מאוד – יצירת שירות ייחודי. הוספת ערך מוסף ללקוחות שלנו שיהיה להם כדאי.לפעמים החשיבה על "השירות הנוסף" היא תיצור את ההבדל ותביא להעדפה אצל הלקוח.

טלי נוי, פוXסיה יצירתיות שיווקית 054-3452107 www.fooxia.co.il talinoy@fooxia.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב